LÖRDAG 23/4

Hejsan!
Idag fick vi besök av Pontus fina familj och släkt och vi har verkligen haft en jättehärlig dag. Klockan elva var de här och då bjöds det på presenter och fika. Jag hade bakat sylt-rutor, dadelbollar och centerkladdkaka med jordnötsfrosting på som vi fikade på samtidigt som vi satt och pratade länge. Och jag får ju inte glömma att berätta om en av presenterna Pontus fick, nämligen en elgrill. Nu längtar jag efter en riktig grillkväll på balkongen! 
Efter fikan åkte vi upp till Ramberget för att titta på utsikten över Göteborg och sen tog vi en promenad längst vattnet. Under vår promenad stannade vi vid en restaurang vi bokat bord på där vi avnjöt en väldigt god sen lunch/tidig middag. Efter en kopp kaffe hos oss igen åkte de hem och jag och Pontus satte oss på cykeln till affären. Vi handlade lite middag och mys till kvällen som vi precis har njutit av och nu ska vi snart sätta på en film. Ett så himla skönt och mysigt avslut på denna fina dag!
Puss❤️

Min fina kaka:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0