LÖRDAG 9/4

Hej!
Nu sitter jag återigen på tåget hem till Göteborg efter en väldigt mysig och härlig liten vistelse hos mina älskade föräldrar. Idag började jag och pappa dagen med 1 timma pulsbaserad spinning och efter träningen åt vi lunch på stan i Alingsås. När vi kom hem fikade vi samtidigt som jag intervjuade honom till ett skolarbete jag har, då jag ska göra en kostundersökning på honom. Vi hann också med en härlig promenad med Wille i skogen innan jag var tvungen att sätta mig på tåget. 
Ikväll ska jag bara mysa tillsammans med Pontus som jag redan saknar trots bara en natt ifrån varandra. Vi ska göra knäckepizza och lördagsmysa till någon bra film!
Hoppas ni har haft en fin lördag och får en lika fin kväll. Puss❤️

Har tyvärr bara en lite halvdålig bild från snapchat att visa från dagens lunch. Vi avnjöt i alla fall en magiskt god fisksoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0