LÖRDAG-SÖNDAG 16-17/4

Hej!
Äntligen börjar denna helg lida mot sitt slut och jag är så redo för en ny vecka. Trots att denna helg mestadels har bestått av jobb har jag även hunnit med en del annat mysigt också. Igår efter jobbet kom jag hem till min fina kille som hade gjort bakpotatis med hemmagjord räkröra till middag. Vi började även titta på en film som vi såg klart idag, "Boktjuven" hette den och den rekommenderar jag starkt till er som inte redan sett den. 
Idag var jag uppe tidigt för att börja dagen med hotellfrukost på Dorsia tillsammans med några fina vänner. Vi satt där från åtta till halv tolv och hade en jättemysig morgon/förmiddag innan jag gick till jobbet. Precis som igår har jag spenderat mestadels av dagen på jobbet och när jag kom hem stod knäcke-pizza på bordet. Jag och Pontus har återigen haft en mysig kväll och sett klart filmen från igår. 
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova för imorgon ringer klockan tidigt! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0