MÅNDAG 11/4

Hejsan!
Vilket fantastiskt väder vi har haft idag och vilket fantastiskt humör man blir på tack vare solen. Jag har dock inte spenderat många av dagens timmar ute men att se blå himmel och solstrålar utanför fönstret är härligt nog. Jag har haft en riktig göra-nytta-dag idag vilket har bestått av plugg, tvätt, storhandling och träning. Efter en god middag på balkongen ligger jag nu välförtjänt i soffan och ska snart titta på ett av mina favoritprogram "Sofias änglar".
Imorgon står klockan på 06.00 då jag faktiskt ska provjobba på en skola, en skola för barn med olika funktionsnedsättningar. Det ska bli både spännande och kul men också lite nervöst. Jag berättar mer om det imorgon! Men med tanke på den tidiga uppstigningen så blir det tidig läggdags ikväll. Puss!❤️

En bild från igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0