MÅNDAG 18/4

Godkväll!
Jag kan knappt beskriva hur skönt det känns att ligga nerbäddad i sängen efter denna långa dag. 
När jag vaknade imorses kändes det som att jag hade sprungit en mil, efter en natt fylld av mardrömmar. Så trots många timmar sömn kände jag mig inte alls utvilad. 
Jag har spenderat dagen hemma hos Sofia för grupparbete-plugg. Jag hann bara hem en kort stund innan jag vände och åkte till jobbet. Klockan nio var jag äntligen hemma, heeeelt slut. Efter en lång dusch känns det helt underbart att krypa ner och samla på mig många timmar sömn. Jag hoppas jag vaknar upp med ny energi och motivation till en lång dag av plugg framför mig. Godnatt!❤️

En sån här dag tas det inte många bilder. Så jag bjuder på en från midsommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0