MÅNDAG 25/4

Hej!
Idag ringde klockan 07.00 och det var dax för mig att gå upp och plugga. 
Vi har så hemskt mycket i skolan just nu så jag knappt vet vart jag ska börja. När man pluggar på ett arbete får man dåligt samvete och blir stressad för att man inte pluggar på allt annat som också ska göras. När klockan slog 15.45 åkte jag till jobbet vilket faktiskt var riktigt skönt. Jag behövde lämna lägenheten och komma ut för första gången på hela dagen. Efter en bra kväll på jobbet har jag precis krupit upp i min morgonrock bredvid Pontus. Jag är dock helt slut och behöver verkligen sova, så jag ska snart krypa ner i sängen. Godnatt!❤️

Jag glömde visa denna bilden i lördags, då vi tillsammans med Pontus familj och släkt som var på besök hos oss var uppe på Ramberget och tittade på utsikten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0