MÅNDAG 4/4

Hejsan!
Veckans första dag börjar lida mot sitt slut och jag har haft en jättebra måndag. En ny kurs har startats och förutom att vi har en hel del att göra framför oss så verkar allt superintressant och kul. Jag gick i skolan 09.00-14.45 och när hade slutat gick jag, Cissi och Klara på stan en stund innan vi gick till gymmet. Jag har inte tränat på nästan två veckor av olika anledningar så efter dagens Body Attack-pass var jag heeelt slut, men så himla nöjd! När jag kom hem lagade jag och Pontus en god middag tillsammans, kycklingwok med nudlar blev det. Resten av kvällen har vi legat i soffan med varsin kopp te och tittat på en ny serie, "Springfloden" som går på teve nu och snart börjar vårt favoritprogram "30 grader i februari". Imorgon har jag självstudiedag, så jag behöver skönt nog inte stressa i säng ikväll. 
Som sagt, en himla bra start på veckan har jag haft och kommande dagar ser ut att bli fina dom med! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0