ONSDAG 13/4

Godkväll!
Idag började jag dagen med en jätteintressant föreläsning om vätskans betydelse och påverkan på träning. 
Efter två timmars föreläsning slutade vi och då åt jag lunch och pluggade på ett grupparbete tillsammans med Sofia och Emilia. Väl hemma hann jag bara fortsätta plugga en kort stund till och äta mellis innan jag vände och åkte tillbaka till stan för ett träningspass. Idag blev det ett CXworx-pass följt av ett BodyCombat-pass tillsammans med Klara och Cissi och det gick superbra!
När jag kom hem slängde jag i mig kvällsmaten och hoppade in i duschen innan jag gick över till Oliver och Julia där också Pontus och Fredrik var. Vi har som många andra kvällar tittat på fotboll och myst men jag fick tyvärr lämna lite tidigare än de andra. Nu har jag precis krupit ner i sängen och måste verkligen sova för om mindre än åtta timmar ringer min klocka då ytterligare en dag på skolan jag jobbade på i tisdags väntar! 
Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0