ONSDAG 27/4

Godkväll!
Gårdagen såg faktiskt nästan exakt ut som denna dag har gjort. Dagarna har bestått av plugg och både igårkväll och ikväll har vi myst med Oliver och Julia. Ikväll har vi invigt vår nya fina grill och grillat korv som vi åt med massor goda tillbehör. Korv med bröd och helst med lite röror och annat gott, är ju verkligen underskattat!
Nu ligger vi mätta och belåtna i soffan framför en fotbollsmatch som Oliver och Pontus egentligen är mest intresserade av. Men jag tycker om våra fotbollskvällar och har alltid gillat att titta på fotboll, så jag klagar inte. 
Imorgon har jag en praktisk tentamen i skolan som jag bara längtar till att få överstökad. Men jag känner mig förberedd och redo inför det så det är med gott samvete jag ligger här i soffan kvällen innan. Det ska bli så skönt att kunna bocka av ännu en sak på att-göra-listan. 
Nu ska vi poppa lite popcorn, det måste man ju faktiskt äta när man tittar på fotboll! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0