ONSDAG 6/4

Hej!
Vilken härlig dag jag har haft idag. Jag började dagen med ett träningspass på gymmet tillsammans med Cissi innan vi duschade, åt lunch och sen åkte till skolan för två timmars föreläsning. Efter skolan hann jag bara hem för att slänga ihop en omgång dadelbollar innan jag, Pontus, Oliver och Julia gick till Port Arthur för After Work. Efter det åkte vi in till stan och till Ullevi där vi såg matchen mellan IFK Göteborg och Häcken. Efter en riktigt spännande och bra match åkte vi hem till mig och Pontus, där vi plockade fram lite godsaker och nu sitter och tittar på Champions Leauge. Jag älskar vardagslyx mitt i veckan, det är så viktigt att unna sig något extra ibland utan anledning, för att orka med skol/jobb-veckan!
Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0