SÖNDAG 24/4

Godkväll!
En väldigt fin och efterlängtad helg börjar lida mot sitt slut och jag har haft så himla bra dagar. Efter en helg där man hunnit träffa så mycket underbara människor som man mår så bra av känner man sig så fylld av energi och kärlek!
Den energin tog jag med mig till denna morgon när klockan ringde klockan nio och det var dax för mig att gå upp och plugga. Tyvärr dog den där energin ganska snabbt, när jag insåg att alla timmar jag la på en skoluppgift i fredags hade blivit fel och inte hade sparats, och jag nu måste göra om allt. Så efter lite ilska och tårar är det bara att bita i det sura äpplet och göra om och göra rätt. 
Under dagen idag har jag i alla fall varit hemma hos Sofia för att plugga på ett grupparbete med henne och Emilia. Under kvällen kom även Sofia E och Evelina till oss för att köpa hämtmat, godis och spela Bingolotto. Jag har faktiskt aldrig spelat det innan så det var ju supermysigt, och jag vann dessutom 250 kr!
Nu sitter jag och väntar på bussen som ska ta mig hem till min varma säng och fina kille. Jag känner verkligen att jag behöver krypa ner direkt när jag kommer hem så jag vaknar upp med ny energi och motivation till en dag full av plugg följt av jobb. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0