SÖNDAG 3/4

Godkväll!
Efter gårdagens lyckade kväll var det skönt att kunna sova ut och ha en lugn och skön söndag framför sig. Hela morgonen och förmiddagen gjorde jag inte mycket mer än att ligga nerbäddad i soffan och ta en lång dusch. Efter lunch var jag och Pontus på fotboll, Elfsborg-Häcken, vilket tyvärr inte slutade som vi ville men det var en riktigt rolig och spännande match! Ikväll har vi ätit tacos-rester och tittat på den nya Beck-filmen. Ett med andra ord helt perfekt avslut på denna fina helg! 
Imorgon väntar en lång skoldag med ny kurs, så nu är det dax att släcka lampan och sova. Godnatt!❤️

Konstigt nog tog jag inte en enda bild varken igår eller idag, men för att det inte ska se för tråkigt ut här bjuder jag på en från Grekland i somras: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0