TISDAG 12/4

Hej!
Som jag nämnde igår har jag provjobbat på en skola idag. Pojken jag är assistent för i mitt andra jobb går på den skolan så det var kul att se vad han gör om dagarna när vi inte ses förens kvällarna. Denna skola är alltså en särskola och dagen har varit så himla bra. Supertrevlig personal, mysiga elever och ett roligt och spännande jobb! 
Jag vet inte riktigt hur det kommer se ut nu innan sommaren eftersom jag redan pluggar på heltid och redan jobbar 20% men till sommaren verkar det i alla fall som att jag har jobb så det känns superkul!
Efter den härliga och positiva dagen åkte jag hem vid 15-tiden, glad och lycklig över jobbet och det otroliga vädret. Jag och Pontus drack en kopp kaffe och tog igen lite prat på balkongen  innan jag gav mig ut på en timmes härlig powerwalk i solen. Resten av kvällen har jag lagat middag och matlådor (en supergod vegetarisk köttfärsås) och nu är Oliver och Julia hos oss för fotbollstittande. Puss!❤️

Min underbara promenadrunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0