TISDAG 19/4

Hejsan!
Idag vaknade jag upp på fel sida med stress i kroppen men har nu i slutändan haft en jättebra dag. Jag hade föreläsning 10-12 och när jag hade slutat gick jag på stan en snabbis för att köpa krukor och blommor. Resten av dagen har jag fått gjort lite plugg och min jobbiga stress jag vaknade med har börjat lägga sig lite grann. Jag har även lagat matlådor och gjort iordning kvällsmys tills Pontus kom hem från sin träning, det blev tacokväll!
Vi ligger nu och tittar på ett missat avsnitt av Biggest Loser. Jag älskar det programmet, att se hur deltagarna kämpar och utvecklas. 
Hoppas ni har haft en bra tisdag allihop. Puss!❤️
Gjort vårfint på balkongen idag: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0