FREDAG 26/8

Hej!
Sista helgen på sommarlovet är här och på måndag börjar jag skolan igen. Vi tar vara på sista ledigheten med att spendera helgen i Pontus familjs sommarhus i Skåne. Här trivs jag verkligen så himla bra och vi har det alltid lika mysigt när vi är här.
Innan vi åkte hit hann jag med mysmorgon med Pontus, packning och några ärenden på stan. Sen kom Felix och Elin och hälsade på och en stund senare kom även Morgan och Sofia. Så en kopp kaffe och mina nybakta kakor hann vi med innan bilen rullade ner mot Skåne. Vi var framme vid halv sju-tiden och ikväll har vi haft en helt fantastisk kväll. Det har varit en så fin sommarkväll och vi har för kanske sista gången kunnat äta middagen utomhus. Så på deras altan satt vi fram tills det blev kolsvart ute och åt gott och bara pratade.

Nu ska vi sova så vi är pigga och redo för en heldag i Höganäs imorgon. Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0