LÖRDAG 27/8 - SÖNDAG 28/8

Godkväll!
Sista dagen på detta sommarlov är snart slut och det är med lite fjärilar i magen jag ligger här nedkrupen i sängen kvällen innan första dagen på min nya utbildning. Även om jag var med om i stort sett exakt samma sak för ett år sedan så känns det ändå lika nytt nu som då. Men jag är samtidigt väldigt förväntansfull och spänd på framtiden!

Igår hann jag aldrig titta in här. Jag hade en härlig dag som började med en morgonpromenad längst vattnet följt av en heldag i Höganäs där vi bland annat besökte Ittala outlet, lager 157, en otrolig saluhall och åt lunch på en grymt bra restaurang som heter Holy smoke. Under kvällen fick vi besök av härliga Peter och Pernilla för tapas, vin och ännu en fin sommarkväll där vi kunde sitta ute hela kvällen.
Vid lunchtid idag rullade bilen hem till Göteborg igen. Vi var hemma klockan fyra och resten av eftermiddagen har vi handlat, packat upp, duschat, bakat en hallonpaj och söndagsmyst i soffan framför serier. Nu ringer mitt alarm om åtta timmar och jag behöver verkligen all energi jag kan få till morgondagen, så nu måste jag sova. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0