LÖRDAG-SÖNDAG-MÅNDAG

Hej!
Efter en fullspäckad helg och en riktig rivstart på veckan hinner jag äntligen titta in här igen.
Jag ska naturligtvis börja från början, vilket blir i lördags då vi firade min moster som fyllt 60 år. Det var inget mindre än en peruk-fest och alla såg verkligen helt fantastiska ut. Det bjöds på bland annat helt underbar mat, dryck, tipspromenad, tal, sång, tårta och dans. En helt underbar dag och kväll med härliga människor jag inte träffat på år och dar!
Igår spenderades dagen mestadels i en bil och vid sjutiden var jag och Pontus äntligen hemma i Göteborg igen. Oliver som fortfarande bor hos oss hade fixat en god middag tills vi kom hem som vi njöt av innan vi söndagsmyste framför the Blacklist.
Idag har jag som tidigare nämnt rivstartat veckan med ett 12-timmars arbetspass hos min lillkille.
Nu är jag äntligen hemma, resväskan är packad och jag är redo för några timmars sömn innan klockan ringer 04.30. För imorgon åker vi äntligen till Bulgarien, jag känner mig som ett barn kvällen innan julafton!!!

Ett par bilder från i lördags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0