MÅNDAG 29/8 - TISDAG 30/8

Hej!
Här kommer äntligen ett livstecken efter två fullspäckade dagar av ny utbildning, nya intryck och väldigt positiva känslor. Dessa dagar har mestadels bestått av en hel del information och efter allt känns mitt val av utbildning helt rätt!
Jag har dessutom träffat flera otroligt trevliga människor och igår var vi ett gäng på 8 tjejer som sågs för att gå ut och ta ett glas. Det som bara skulle vara ett glas och lite lära-känna-varandra-prat slutade med att ungefär 15 stycken prat- och dansglada colombianer gjorde oss sällskap och dessutom fick upp oss på dansgolvet. En helt otippad men väldigt trevlig kväll blev det!
Idag slutade vi klockan tolv och då gick jag tillsammans med tre tjejer och åt lunch och efter det tog vi en kaffe på ett mysigt fik.
Eftermiddagen har jag ägnat åt plugg och nu ligger jag nerbäddad i soffan framför idol med min Pontus.
Alla nya intryck och upplevelser har verkligen gjort mig helt slut och det som bara är två dagar på min nya utbildning känns som minst en vecka. Imorgon ska det bli skönt med sovmorgon, då jag inte börjar förens 13.00!

Jag har tyvärr inga nya bilder på lager så här kommer en liten bild på mig som ni får nöja er med:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0