ONSDAG 10/8

Godkväll!
Idag har jag, trots det riktigt pissiga vädret som man helst bara velat sova bort, haft en bra dag. Det är som att hösten kom lagom passande tills jag fick semester..
Men efter sovmorgon och frukost gick jag och Pontus till gymmet och svettades en stund. Det var välbehövligt och väldigt skönt! Efter dusch och lunch åkte jag in till stan och mötte upp Felicia för att åka och kika efter våra nya skolor, så vi vet vart vi ska ta vägen första dagen. Vi handlade också inför kvällens middag innan vi åkte hem till oss. Ikväll har vi haft en jättemysig kväll då våra gamla fina vänner kom till oss för tacokväll, massor prat och chokladbollar. De har precis åkt hem allihop och jag, Pontus och Felicia ligger nu nerbäddade i sängen och tittar på fotboll. Men snart slocknar jag så nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och sova. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0