TISDAG 9/8

Godkväll!
Tisdagar som vanligtvis brukar vara lite av en hat-dag för mig har idag varit supermysig och bra. Jag och Pontus har som vanligt sovit ut länge och startat dagen med långfrukost och serietittande i ett nedsläckt teverum med massor tända ljus. Det har blivit lite som en rutin för oss de senaste mornarna, världens mysigaste morgonrutin. Vid två-tiden kom min saknade syster till Göteborg så då mötte jag och Pontus upp henne i stan. Vi strosade omkring lite och handlade innan vi åkte hem och bara myste och pratade. Ikväll har jag och Felicia träffat Anna för middag på TUGG och väldigt mycket ta-igen-prat. Efter denna mysiga dag avslutade jag den också på allra mysigaste sätt med ett avsnitt av the Blacklist nedbäddad i sängen tillsammans med min Pontus. Nu ska vi sova! Godnatt❤️

Ungefär såhär mysig ser varje morgon ut:

Och såhär mysigt hade jag ikväll med mina älskade bästa vänner:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0