TISDAG - DAG 8

Hej!
Allra sista dagen här i Bulgarien börjar lida mot sitt slut och vi har precis satt oss i lobbyn för att vänta in bussen.
Inatt hade jag en rent ut sagt hemsk natt då jag låg klarvaken halva natten på grund av mina fruktansvärt kliande myggbett. Ryggen är full av stora bett och jag har kliat så mycket att det nästan har blivit sår av det. Jag var så lättad när det blev morgon och Pontus vaknade, äntligen var natten över.
Bortsett från detta har vi i alla fall haft en härlig sista dag i värmen. Vi har hunnit bada, sola och utnyttja vår all inclusive in i det sista. Nu är vi mätta och belåtna efter middagen och nu vill vi bara att bussen ska komma. Dock har vi fått reda på att flyget är två timmar sent så vi lär inte vara hemma i vår lägenhet förens vid 4-5 tiden imorgonbitti, men det är inte mycket att sura över. Nu ska jag döda den sista tiden genom att läsa en stund.
Vi hörs imorgon i Sverige igen! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0