TORSDAG 11/8

Hej!
Precis som alltid har vi startat dagen med en lång sovmorgon och extra god frukost i soffan. Har man semester är det nästan ett krav att äta extra stora, goda, mysiga och långa frukostar varje dag.
Vid lunchtid åkte Felicia hem till Skövde och jag satte mig på cykeln till tandläkaren. Jag känner alltid ett litet obehag inför ett tandläkarbesök. Känslan av att någon gräver i munnen på mig och att man knappt kan andas är ju inte jättehärlig. Men jag kunde tack och lov gå hem nöjd då mina tänder var så fina så!
När jag kom hem hann jag bara slänga i mig lite lunch innan jag satte mig på tåget hem till mina föräldrar. Vi har haft en liten minikräftskiva ikväll med olika kräftor, räkor, surdegsbröd, ost och kantarellpaj. Nu har jag precis krupit ner i sängen och ska alldeles strax sova. Imorgon efter lunch åker vi till Dalarna, hem till mina kusiner som jag inte har träffat på evigheter. Det så bli så kul att äntligen ses igen!
Godnatt och puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0