TORSDAG 4/8

Hejsan!
Det är något speciellt med torsdagar. Jag har liksom alltid tyckt väldigt mycket om den dagen, just för att helgen är så himla nära. Man kan riktigt ta på helgkänslan och det pushar verkligen på motivationen det allra sista av jobbveckan. Jag jobbar ju dock på lördag också, men jag har ändå lite helgkänsla inför imorgon!
Idag har jag haft en underbar dag på jobbet precis som vanligt. När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen innan min saknade och bästa vän David knackade på dörren. Vi gick och handlade och gjorde kanske världens godaste kvällsmat; grillad ciabatta med olivolja och flingsalt, toppad med parmaskinka, mozzarella, tomat och färsk basilika. Så väldigt enkelt men ändå en så magisk combo. Efter en kväll med mycket ta-igen-prat och mys har han precis åkt hem och jag och Pontus har krupit ner i sängen. Om 7,5 timmar ringer klockan så nu är det dax att sova. Imorgon går Pontus på semester och jag gör min sista dag på min älskade särskola och går sen på semester på lördag. Vilken känsla! Puss och godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0