FREDAG 19/2 - LÖRDAG 20/2

Hej!
Igår pluggade jag under dagen, jobbade under eftermiddagen och kvällen och sen fick jag äntligen fredagsmysa med mina vänner. Idag vaknade jag upp till grått och riktigt pissigt väder och kände helst för att bara ligga nerbäddad i sängen hela dagen. Men efter frukosten gick jag till gymmet för 30 minuter powerwalk följt av ett CXworx-pass tillsammans med Cissi och Marie. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen spendera resten av dagen med näsan i skolböckerna. Ikväll får jag tack och lov ha en mysig kväll då jag återigen ska träffa Cissi och Marie och vi ska äta middag på Loulou. Så trots riktigt tråkigt väder och tentaplugg blir denna lördag ganska fin ändå! Puss❤️

Bilder från gårkvällen hemma hos Sarah:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0