FREDAG 5/2

Godkväll!
Äntligen är det fredag och jag har gått på helg. Det känns alltid lika bra, även om jag jobbar imorgon. Jag gick i skolan 10-14 idag och gick sen och storhandlade inför helgen. När jag kom hem ställde jag mig i köket för att baka nutella-bollar och ett riktigt gott bröd som jag bara måste visa receptet på sen! 
Ikväll har min älskade syster varit hos oss och fredagsmyst. Vi har ätit pulled pork i pitabröd och sen gottat oss med nutella-bollar (det är ju faktiskt nutellans dag idag!) samtidigt som vi har suttit och spelat kort. Klockan är bara halv elva och Felicia har åkt hem och jag har krupit ner i sängen, för imorgon står klockan på 06.30. En lång jobbdag väntar, men jag är säker på att den kommer bli mysig och bra så det gör mig inte så mycket! Men nu måste jag släcka lampan så jag kommer upp ur sängen imorgon. Ha en fin helg allihop! Godnatt❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0