LÖRDAG 13/2 - SÖNDAG 14/2

Vilken fin dag och kväll vi hade igår, då vi firade våra bästa tjejer Anna och Karin. Under dagen var vi som tidigare nämnt och spelade beachvolleyboll vilket var så himla roligt, det är definitivt något vi kommer göra om snart igen. När vi kom hem var det bara att duscha och svira om till finkläderna för att åka hem till Karin och Rasmus där det bjöds på bubbel och födelsedagsmiddag. Efter den otroligt goda middagen åkte vi alla vidare hem till Anna och Felix där vi fortsatte kvällen med tårta, sång och spel. Vi kom inte iväg därifrån förens vid två-tiden men då fortsatte kvällen ute på stan där vi sjöng oss hesa och dansade resten av natten. Det blev en riktigt lyckad och fin kväll tillsammans med mina bästa vänner!

Idag är det alla hjärtans dag och jag och Pontus ska bara njuta av en heldag tillsammans bara han och jag. Vi avbokade det planerade restaurangbesöket och bestämde oss för att göra det minst lika mysiga om inte ännu mysigare, att beställa hem mat ikväll och köpa 1 kg godis. 
Vi ligger just nu fortfarande nerbäddade i soffan i pyjamas och har precis ätit frukost. Solen skiner ute så snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi ge oss ut i det fina vädret och åka in till stan en liten sväng. 

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft och att ni har någon att dela denna dag med oavsett om det är vän, familj eller pojkvän!❤️

Bilder från igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0