LÖRDAG 6/2 - SÖNDAG 7/2

Godmorgon!
Efter att ha jobbat hela gårdagen kändes det extra underbart att slippa sätta klockan idag och ligga och dra sig hur länge jag ville. Klockan är strax efter halv tolv och jag och Pontus har inte kommit längre än att vi ligger nerbäddade i soffan med morgonrockarna på, en god frukost i magen och tittar på serier. Idag har jag inga större planer mer än att försöka få gjort lite plugg och ge mig iväg till gymmet för ett träningspass. Ikväll ska jag och Pontus avsluta helgen med bakpotatis och söndagsmys, precis så som jag älskar att spendera en söndagskväll. 
Igår efter en jobbdag 8-16 hade jag och Pontus en mysig lördagskväll hemma hos Oliver och Julia. Vi var för lata för att gå till affären så vi beställde hem tacos, satt bänkade framför Melodifestivalen och bara myste! 

Nu ska vi sätta på ett till avsnitt av "how to get away with murder" innan jag ska försöka ta tag i dagens sysslor! Puss❤️

En bild från gårkvällen hemma hos Oliver och Julia: 
Dagens goda frukost: mitt nybakta bröd med ost och lättfil med paulúns granola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0