MÅNDAG 1/2

Godkväll!
Klockan är strax efter tio och jag har redan krupit ner i sängen. Mina ögonlock blev tunga redan vid nio och mitt huvud har varit tungt och värkt hela kvällen, så en natt med många timmar sömn känns välbehövligt.
Idag har jag haft fullt upp hela dagen med skola 10-12, ett tre timmars hål där jag hann med ett gympass och återigen skola 15-17. När jag kom hem hade jag lite plugg att göra innan jag äntligen tog kväll med min Pontus. Som vanligt avrundar vi kvällen med kvällsmat i soffan, och nu mera framför vår nya serie "How to get away with murder". 
Nu ska det bli så skönt att sova. Även om jag vet att jag faktiskt bara blir tröttare av att sova för många timmar så är ju vetskapen om att klockan inte ringer förens om 10 timmar helt underbar. 
Godnatt!❤️

Eftersom jag inte har några nya bilder att bjuda på så får det bli en gammal från något år tillbaka. Bilden är tagen på min absoluta favoritplats som jag spenderat så mycket tid på, nämligen Billingen. Så många löprundor jag sprungit där och så mycket ro och lugn jag fått av att vara där när jag varit som mest stressad eller mått dåligt. Tänk om jag kunde hitta en liknande plats här i Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0