MÅNDAG 22/2

Godmorgon!
Det är måndag morgon och jag sitter och njuter av en god frukost nerbäddad i soffan efter en skön och välbehövlig sovmorgon. Jag har inte hunnit titta in här så mycket under helgen så jag tänkte göra en liten sammanfattning av de två senaste dagarna! 
I lördags tränade jag som sagt tillsammans med Cissi och Marie och under kvällen var vi tre på Loulou och åt middag. En supertrevlig restaurang med otroligt god mat och drinkar! Efter middagen åkte vi hem till mig, tittade på repris av Melodifestivalen och satt länge och bara pratade. 
I söndags var jag uppe klockan nio för att hinna plugga en stund innan jag spenderade resten av dagen och kvällen på jobbet 12.45-20.15. Jag var trött och hade ont i huvudet under hela dagen så det var en rätt tung jobbdag, men när jag äntligen kom hem stod middagen på bordet och jag fick avsluta helgen med söndagsmys tillsammans med min Pontus. 
Jag är som sagt ledig fram till torsdag då jag har tenta, så fram tills dess kommer dagarna mestadels bestå av plugg. Om en stund kommer Sofia hem till mig och vi ska plugga ihop idag och ikväll ska jag faktiskt sätta mig på tåget hem till mina föräldrar. Det var så längesen jag träffade dom så det ska bli så skönt att komma dit! 
Ha en fin måndag och vecka allihop, det ska jag ha! Puss❤️

Bilder från i lördags: 
Bilder från igårkväll, då jag kom hem till pulled pork i pitabröd:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0