MÅNDAG 8/2 - TISDAG 9/2

Hej!
Igår började jag veckan med en skoldag från 10.30-15.30 och sen hade jag en hel-eftermiddag/kväll/natt tillsammans med Cissi och Klara. Vi var på gymmet och tränade och hade sen myskväll hemma hos Klara följt av övernattning. 
Imorses började vi dagen med en riktig lyxfrulle, blåbärsscones. Efter det var vi redo för att åka till gymmet för 50 minuter powerwalk följt av ett CXworx-pass. Jag sitter nu på bussen påväg hem och längtar efter att få pussa på min Pontus igen, det är inte ofta vi är ifrån varandra en hel natt! 
Jag hinner bara duscha, äta lunch och slänga ihop mitt goda bröd innan jag måste bege mig mot jobbet. Härligt med en ledig dag från skolan men jag har som vanligt fullt upp från morgon till kväll. Hoppas ni har haft en fin start på veckan, det har jag! Puss❤️

Jag lyckades bara få till en enda ynka bild, men den blev i alla fall på dagens goda frukost:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0