ONSDAG 10/2

Godkväll!
Idag har jag haft en jättebra dag, med en skön känsla i kroppen då halva skolveckan redan har gått och helgen börjar närma sig sakta men säkert. Jag gick i skolan 10-14 idag och under eftermiddagen har jag pluggat en stund och sen har jag bakat semlor, eftersom jag inte hann fira semledagen igår. Första degen jag gjorde kändes väldigt kompakt och konstig så jag bestämde mig för att börja med en ny deg i nödfall. Men i slutändan visade det sig att båda degarna blev bra och jag stod med 27 stycken semlor som behövde ätas upp. Men som tur var har jag haft Pontus, Oliver och Julia som varit här och fikat med mig ikväll. Jag bakade mini-semlor, hälften fyllda med nutella och hälften med mandelmassa och båda blev magiskt goda (med ett extra plus till nutella-semlan)! 
Nu ligger vi allihop mätta i soffan och tittar på Sveriges Mästerkock. Imorgon har jag sovmorgon till 11.30 så imorgon ska jag njuta av en lång och skön sovmorgon. Puss!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0