ONSDAG 17/2

Godkväll!
Jag får börja med att ursäkta för all negativitet jag har spridit på min lilla blogg denna vecka, men här kommer tyvärr lite till. Idag har jag haft en riktigt dålig dag och det känns som att allt bara är emot mig just nu. Jag hade dock en kort skoldag 08.30-10.45 och direkt när jag hade slutat gick jag till gymmet för en timmes intensivt rump-pass. Jag fick sen skynda mig tillbaka till skolan där jag skulle träffa en studievägledare för att prata lite om framtiden, och det mötet gjorde mig tyvärr på ännu sämre humör. Jag har länge funderat över min utbildning eftersom det är en ganska osäker framtid vi möts av när vi är klara. Det är inte utbildningen i sig jag inte gillar för den är verkligen så himla rolig och intressant, men det känns inte helt bra när det är en väldigt osäker framtid vad gäller jobb för oss hälsovetare. Studievägledaren hade inte speciellt mycket vettigt att säga och jag blev inte alls mycket klokare. I eftermiddags hade jag behövt komma igång med plugget eftersom jag har tenta nästa vecka, men jag har verkligen inte kunnat. Det har bara varit som en stor spärr i huvudet som gjort att jag inte har orkat. 
Men i dessa stunder är jag lyckligt lottad som har min älskade sambo som kom hem och gjorde mig lite gladare. Ikväll lyxade vi till det med scones till kvällsmat som vi även bjöd Oliver och Julia på som vi för andra kvällen i rad har fotbollskväll med. Så efter en riktigt usel dag är jag glad att få avsluta den tillsammans med vänner som jag mår så bra av! Imorgon är jag ledig och då SKA jag vakna på rätt sida och få tillbaka min energi! Puss❤️

En lite halvdålig bild från kvällens sconesmys:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0