ONSDAG 24/2

Imorses åkte jag hem till Göteborg igen, samtidigt som mamma åkte till jobbet. Så jag var hemma redan vid tio-tiden och hade en lång dag av plugg framför mig. Tyvärr har plugget inte gått alls så bra som jag hade hoppats, jag har som vanligt det senaste haft så himla svårt för att fokusera. Vädret har dessutom varit helt fantastiskt idag vilket har gjort det ännu svårare att sitta inne men jag fick tack och lov njuta en kort stund av solen samtidigt som jag och Pontus gick och handlade inför helgen. Efter ytterligare lite läsande ikväll hamnade jag i det där nu-ger-jag-upp-det-får-gå-som-det-går-stadiet. Nu har jag och Pontus precis krupit ner i soffan för att titta på film och mysa med varsin kopp te och lite choklad. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0