ONSDAG 3/2

Hej!
Idag har jag haft en så bra dag och vädret har varit helt underbart. Jag har haft vårkänslor i kroppen vilket kan vara bland den bästa känslan någonsin! 
Jag hade en kort skoldag idag, från 08.30-10.00 följt av lite plugg. Eftersom Pontus har varit ledig idag så har vi hunnit ha en mysig dag på stan ihop, för lite småshopping och inrednings-drömmande. Ikväll har jag varit på gymmet för 30 minuter CXworx följt av 60 minuter Body Combat tillsammans med Cissi och Klara. Väl hemma igen möttes jag av onsdagsmys och lillördag, då vi har poppat popcorn och myst till vår nya favorit-serie. Det var med lite helgkänsla jag firade lillördag, eftersom jag är ledig imorgon. Jag har dock fullt upp med annat, som träning, plugg, tvätt och jobb, men det är ju så skönt att ha dagar lediga från skolan för att hinna med allt det där! 
Nu ska vi släcka lampan och sova. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0