TISDAG 16/2

Hej!
Idag har jag varit ledig, eller haft självstudiedag som det egentligen heter. Jag träffade tjejerna vid tio-tiden imorses för några timmar plugg innan jag åkte hem, åt en sen lunch tillsammans med Pontus och fortsatte plugga lite grann. Precis som igår kände jag mig riktigt omotiverad till det mesta och det var riktigt nära att jag valde att stanna hemma från gymmet för att bara ligga i soffan istället. Men jag tog mig i kragen och åkte ändå in och efter ett Body Combat-pass tillsammans med Cissi och Klara känner jag mig så nöjd. Nu ska jag äta kvällsmat och hoppa in duschen innan jag och Pontus ska gå till våra vänner Oliver och Julia som bor några dörrar bort, för att titta på fotboll och mysa. Puss!❤️

Idag valde vi att byta pluggmiljö och sätta oss på vårat favorit-fik da Matteo. Det gör så mycket när man får vara på ett mysigare ställe och plugga ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0