TISDAG 23/2

Vilken bra dag jag har haft idag, en riktig heldag tillsammans med mamma och pappa. Jag var uppe ganska tidigt imorses för att hinna plugga en liten stund innan jag, mamma och pappa åkte till gymmet. Jag och pappa körde två pass ihop, indoor walking följt av CXworx. Efter träningen åt vi varsin lax-sallad innan vi handlade inför kvällen. Det är nämligen så att ingen mindre än min älskade pappa fyller år idag, så det har vi självklart firat med presenter, extra god middag och en nutella-kladdkaka som jag bakade under dagen. Nu har jag precis krupit ner i sängen och jag tänkte försöka läsa några rader ur min näringslära-bok innan jag somnar. Att jag har tenta på torsdag och har pluggat alldeles för dåligt börjar komma ikapp mig nu, imorgon får jag helt enkelt försöka pressa in allt i huvudet. 
Godnatt allihop!❤️


Avslutar med en gamma bild på mig och pappsen. Kan faktiskt med 100 % säkerhet säga att det inte finns någon bättre pappa på hela jorden. Han är den mest omtänksamma människa jag känner som alltid sätter andra före sig själv och ställer upp i alla lägen. Jag älskar dig till månen och tillbaka i en evighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0