TORSDAG 11/2 - FREDAG 12/2

Godkväll fina fredag!
Igår glömde jag helt av att titta in här, men jag hade fullt upp med matlagning under förmiddagen, skola 13.00-15.30 och sen direkt till gymmet för ett av mina favoritpass Body Attack. Det är ett så otroligt jobbigt och roligt intervallbaserat konditionspass, så till er som precis som jag gymmar på Nordic Wellness, så borde ni verkligen testa det!

Idag är det äntligen fredag och denna helg har jag sett fram emot länge! Vädret har dessutom varit helt fantastiskt idag så hela kroppen har varit fylld av vårkänslor. Jag började dagen med ett svettigt och jobbigt pass på gymmet innan jag åt lunch och åkte till skolan. Efter bara 1,5 timmar i skolan och en avklarad redovisning gick jag och handlade inför helgen. Ikväll har jag och Pontus firat in helgen med världens godaste tacopaj till middag och nu ska vi snart sätta på en film. Precis så som jag älskar att spendera en fredag!
Imorgon har vi en fullspäckad dag framför oss med beachvolleyboll på dagen och födelsedagsmiddag på kvällen, så en fin helg väntar! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0