TORSDAG 18/2

Godkväll!
Bilderna nedan beskriver faktiskt ganska så exakt hur min dag har sett ut. Jag har självstudiedagar nu fram till tentan som är på torsdag nästa vecka, så imorses unnade jag mig en lång och skön sovmorgon. Pontus har också gått på helg redan så vi hade en mysig morgon med lite extra god frukost i soffan. Under dagen har jag försökt komma igång med plugget och det har gått himla långsamt, men jag har i alla fall försökt. Ikväll var det så skönt att åka till gymmet efter denna stillasittande (liggande) dag där jag körde ett svettigt Body Attack-pass tillsammans med Cissi. När Pontus kom hem från sin fotbollsträning hade jag gjort världens godaste kvällsmat, knäckebrödspizza. Superenkelt, nyttigare än vanlig pizza och så himla gott!
Nu är klockan snart elva och det är dax för mig att sova, imorgon måste jag hinna plugga så mycket jag bara kan innan eftermiddagen och kvällen ska spenderas på jobbet! Godnatt❤️


Knäckebrödspizzan jag gjorde var gjord på Leksands knäcke (sånt där stort runt paket ni vet) och på det bredde jag på ketchup (pizzasås är säkert godare men jag hade ingen hemma) och toppade med pepperoni-korv, riven ost, mozzarella och oregano. Ställde sedan in det i ugnen på 225 grader i cirka 10 minuter. Rekommenderar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0