TORSDAG 25/2

Godkväll!
Jag har precis krupit ner bredvid en sovande Pontus efter en mysig kväll tillsammans med mina fina vänner. Idag har jag äntligen avklarat min tenta i näringslära och även om jag inte alls vet om det gick bra eller dåligt så känns det i alla fall så himla skönt att den är över. Nu ska jag njuta av denna helg som inte kommer bestå av en enda liten minut av plugg!
Ikväll har vi som sagt firat att tentan är över jag och mina tjejer med tacos, mys och timmar av prat. En så mysig och fin kväll som jag verkligen behövde! 
Nu har jag precis ställt in en älgstek i ugnen som jag ska bjuda på imorgonkväll så imorgonbitti ringer klockan tidigt då jag måste titta till älgen. Så nu måste jag sova! Godnatt❤️

Får bjuda på en gammal bild i brist på några nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0