TORSDAG 4/2

Hej!
Idag är jag ledig och har hittills fått en hel del nytta gjord, älskar sånna dagar. Jag tog sovmorgon till klockan nio och hann med lite mysmorgon tillsammans med Pontus innan han åkte till skolan. Klockan elva gick jag till gymmet för ett kort men intensivt pass, eftersom jag samtidigt hade tvättid och var tvungen att skynda mig hem till tvätten. Jag testade på ett nytt pass idag, nämligen tabata. Det är 30 minuter högintensiv träning och det är verkligen något jag kan rekommendera er som ibland har svårt att hinna med träningen. På 30 ynka minuter hann svetten rinna och pulsen höjas enormt! 
Efter träningen tog jag en lång och skön dusch, gjorde inpackning i håret och hade lite ta-hand-om-mig-själv-tid. Sen har jag sprungit till tvätten titt som tätt samtidigt som jag pysslat med småsaker här hemma. Nu har klockan slagit tre och jag ska om en liten stund åka till jobbet där jag kommer spendera eftermiddagen och kvällen. 
Puss!❤️

Dagens goda lunch bestående av vegetarisk köttfärsås gjord på soyafärs, fullkornspagetti och sallad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0