2016

VÄLKOMMEN 2016!
Vilken underbar kväll jag hade igår, verkligen en av de bättre nyår jag någonsin har firat tidigare. Tillsammans med mina absolut bästa vänner gjorde vi en helt magiskt god tre-rätters middag. Det blev bruschetta till förrätt, tjärlknöl på älg, hasselbackspotatis, haricotverts, sås och svartvinbärsgelé till varmrätt och en kola-pannacotta med karamelliserade pecannötter till efterrätt. Det bästa av allt var nog att tjärlknölen som jag kämpat med så länge faktiskt blev helt perfekt!
Tolvslaget firade vi på Götaplatsen tillsammans med hundratals andra människor och fantastisk stämning. När vi skålat klart gick vi hem till David och fortsatte kvällen där. Vid halv sex var jag och Pontus i säng trötta och glada efter en otroligt lyckad kväll!

Idag har vi haft världens mysigaste och skönaste dag. Jag brukar ha svårt för att "slänga bort" en dag på att bara ligga inne men idag har vi verkligen bara legat och myst med varsitt duntäcke i soffan och det har varit helt underbart. Vi vaknade dock klockan halv två och åt frukost efter klockan tre så denna första dag på det nya året har nästan sprungit förbi. Om en stund ska vi göra lite nytta och gå till affären och köpa lite mys inför kvällen, då vi ska mysa ännu mer och titta på den nya Beck-filmen! 
Jag har helt enkelt haft den bästa möjliga avslutningen på 2015 och bästa möjliga start på 2016. 
GOD FORTSÄTTNING!❤️

Vad skulle 2015 varit utan min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0