FREDAG 22/1

Hej fina fredag! 
Trots att jag har varit ledig både igår och idag känns det riktigt skönt och härligt med fredag. Fredagar kommer alltid vara veckans absolut bästa dag. Idag gick jag upp tidigt tillsammans med Pontus trots att jag hade kunnat sova längre. Det är så skönt att komma upp tidigt så man hinner få mycket gjort under dagen! 
Jag har precis suttit en lång stund och skrivit på min hemtentamen och nu har jag tagit en paus för lunch. Jag ska även gå och handla efter lunchen innan jag återigen måste sätta mig en stund med plugget. Ikväll ska jag ha fredagsmys tillsammans med min Pontus. Vi ska mysa med hembakt paj och ost- och kex. Jag måste dock gå och lägga mig tidigt eftersom det blir tidig uppstigning för mig imorgon, då jag ska jobba. Men det gör mig inte så mycket, jag ska ta till vara på en mysig kväll ändå och resten av helgen är dessutom också fullplanerad med massor kul. Ha en fin fredag och helg allihop. Puss!❤️

Är det något jag har blivit riktigt svag för sen jag flyttat hemifrån så är det snittblommor. Hela köket blir liksom hundra gånger finare med blommor på bordet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0