FREDAG 8/1

Idag tog jullovet slut på riktigt då vi hade vår första föreläsningen på nästan tre veckor. Vi gick 8-15 idag och det var både tungt och svårt att hänga med, det känns som min hjärna fortfarande är på lov. Efter skolan åkte jag direkt hem för ytterligare två timmars plugg innan jag tillslut tog helg. Ikväll har jag haft mina fina bästa tjejer hos mig och vi har haft världens mysigaste kväll. Vi åt en så otroligt god middag bestående av vårrullar gjorda på rispapper, strimlade morötter, gurka, rödkål, rödlök, avokado, mango, kyckling och såser. Sen satt vi och pratade och skrattade om vartannat kontant i flera timmar och tog igen all tid ifrån varandra under jullovet. En sån himla må-bra-kväll som jag verkligen behövde! Nu har jag precis krupit ner i sängen och måste skynda mig att sova, för imorgon har jag en dag full av plugg som väntar innan jag tack och lov ska ha en fin och mysig lördagskväll. Vad vore man utan vänner och mysiga kvällar i dessa tunga tenta-perioder. Godnatt!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0