LÖRDAG 16/1

Igår hade jag världens mysigaste och bästa dag, och jag hade sett fram emot den dagen så himla länge. Att ha en ledig lördag fri från allt som heter plugg, stress eller minsta problem. Jag och Pontus har inte haft en sån där riktig ensam-dag på så länge, då vi gör precis det vi känner för och bara har varandra att tänka på, så en sån dag var så himla efterlängtat. Efter en skön och välbehövlig sovmorgon började jag dagen med en riktig ta-hand-om-mig-själv-stund. Det är något jag ofta gör efter en tentaperiod, för är det något jag slarvar med när jag är mitt uppe i mycket plugg, så är det att ta hand om mig själv. Så jag filade naglarna, nopprade ögonbrynen, rakade benen, gjorde inpackning i håret och tog en låååång och varm dusch. Jag kände mig som en ny människa efteråt! Efter det hade jag och Pontus en heldag på stan. Vi strosade runt i olika butiker, köpte fina saker till vår lägenhet och tog en mysig fika i Haga. Efter 5 timmar på stan var vi hemma lagom till att snart börja laga middag och ha lördagsmys. Vi åt tacos, låg nerbäddade i soffan, tittade på en jättemysig film och åt godis hela kvällen. En riktig må-bra-dag med min kärlek!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0