LÖRDAG 2/1

Godmodgon, eller god förmiddag kanske jag ska säga!
Efter 9,5 timmar vaknade vi av att klockan ringde vid 10-tiden. Hur kan man vara så trött? 
Vi har i alla fall börjat dagen med krabbelurer till frukost framför den gamla mysiga filmen Aristocats. Det är inte klokt hur mycket minnen som dyker upp när man tittar på gamla barnfilmer. 
Om en stund ska vi ut på lite utflykt, till en annan del av stan som ligger nära oss, för att göra några ärenden och kika i lite butiker! 
I eftermiddag ska jag försöka börja med lite plugg, om mindre än två veckor har jag en stor tenta, så den pluggfria ledigheten börjar sakta men säkert ta slut nu. Om jag hinner tänkte jag även gå till gymmet en sväng och svettas bort lite energi från alla alltför lata dagar under julledigheten. 
Ikväll ska vi slutligen träffa David och ha lördagsmys. Fin och bra dag! Puss❤️



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en riktigt mysig lördag! <3 Kram till er båda! /Sofia

2016-01-02 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0