LÖRDAG 23 - SÖNDAG 24

Godmorgon, eller förmiddag!
Jag och Pontus vaknade sent idag och har precis avnjutit en god frukost i soffan. Vi ska snart packa ihop lite fika och sätta på oss understället för att ge oss iväg för att åka skridskor. Men först tänkte jag berätta lite kort om gårdagen då jag inte hann titta in här. Jag jobbade 8-16 och kvällen spenderade jag tillsammans med världens bästa vänner, hemma hos Sofia i hennes nya fina lägenhet. Vi drack vin, åt gott och pratade om allt mellan himmel och jord i flera timmar. En så mysig och trevlig kväll, jag mår så otroligt bra av dom!

Idag ska jag och Pontus som sagt spendera dagen i ishallen vilket ska bli så himla mysigt och kul. I eftermiddag måste jag plugga en liten stund men sen ska jag avsluta helgen på bästa sätt tillsammans med min kärlek! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0