LÖRDAG 30/1

Godkväll!
Idag har jag haft en mysig dag tillsammans med hela Pontus familj och mormor och morfar. Vi har spenderat dagen i Lidköping och strosat runt bland härliga inredningsbutiker. Det är inte klokt vad det kliade i fingrarna, jag hade kunnat spendera så många tusenlappar på fina inredningsprylar, men jag fick nöja mig med en skål från Bruka Design och två stycken fjäderbollar som jag inte kunde hålla mig ifrån. Vi avnjöt även en fantastiskt god tapas-lunch innan hemfärd. Jag och Pontus åkte förbi min saknade syster påvägen hem för en fika och en hel del ta-igen-prat. Ikväll har vi ätit en god middag här hemma och nu har vi precis slagit oss ner i soffan. Hoppas ni har en lika mysig lördag som jag har! Puss❤️

Dagens goda lunch: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0