MÅNDAG 25/1

Godkväll!
Jag har haft en fin start på veckan med skola 9-12 och en avklarad projekt-redovisning. När jag kom hem åt jag lunch och pluggade en stund innan jag gick till gymmet. Ett riktigt svettigt och bra träningspass blev det bestående av 45 minuter powerwalk följt av ett rump-pass. Efter en lång dusch och lite matlåde-lagning har jag och Pontus äntligen slagit oss ner i soffan med kvällsmat, framför idrottsgalan. Att få krypa ner i soffan bredvid min Pontus är det absolut bästa avslutet på en dag!
Hoppas ni har haft en lika bra start på veckan som jag har haft. Puss!❤️

En gammal bild på en långhårig Maya, kan faktiskt erkänna att jag saknar det långa håret ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0