MÅNDAG 4/1

Godkväll!
Jag och Pontus har precis krupit ner i sängen och satt på en gammal mysig film, "Ett småkrypsliv". Jag vet inte riktigt vad vi har kommit in i för barn-period men mysigt är det i alla fall!
Idag åkte jag och Pontus till Bäckebol för att kika lite i de olika butikerna som finns där och även ta en sväng på Ikea. Vi åkte egentligen mest dit för några ärenden Pontus behövde göra men att samtidigt småshoppa lite och äta en god lunch skadar ju inte!
När vi kom hem satte jag mig med min stora hög av plugg och trots att det känns som att jag inte kom någon vart blev ett par timmar läsande ändå gjorda. Ikväll har jag lagat min favorit-linssoppa till middag och sen har vi myst till en film, "home sweet hell" hette den. En rätt sjuk men rolig film som jag 
rekommenderar. 
Nu ska jag försöka sova snart så jag förhoppningsvis kommer upp lite tidigare imorgon! Godnatt❤️

Jag och P bestämde oss för att ha vegetarisk måndag idag, och till vår glädje serverades en riktigt god lunch på Ikea bestående av grönsaksbullar med bönsallad och tzatziki!
Förstår inte hur all denna fakta ska få plats i mitt stackars huvud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0