ONSDAG 20/1 - TORSDAG 21/1

Hej!
Igår hade jag fullt upp med skola 8-15 och under kvällen var jag på gymmet ihop med Cissi och Klara och körde Body Combat. Jag har aldrig varit på det passet tidigare men det är definitivt något jag kommer gå på fler gånger, riktigt roligt och jobbigt! Klockan nio somnade jag i soffan, helt slut. Men det var så himla skönt att få gå och lägga sig tidigt och ta igen förlorad sömn från veckans alla tidiga morgnar.

Idag började jag och Pontus dagen med att åka till Ikea, då vi båda är lediga. Det har blivit lite som vårt andra hem, jag har aldrig varit där så mycket som nu för tiden. Men en fin lampa och lite andra småsaker inhandlades och en god lunch avnjöts innan vi nu satte oss på bussen hem igen. Direkt när jag kommer hem måste jag sätta mig med skolböckerna och skriva på en hemtenta. Sen ska jag återigen träna tillsammans med Cissi och Klara, men denna gång ska vi gå på Body Attack. Ikväll ska jag träffa min saknade vän Sofia för att mysa och äta scones. Puss!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0